برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

برسام مهربان من

اولين ويزيت

1392/10/21 12:01
نویسنده : مهرناز
284 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 18 دي بعد از ظهر نوبت ويزيت داشتم. ساعت 4 و نيم بهمراه بابارضا رفتم مطب دكتر شكوه موري. واي كه چقدر شلوغ بود. ساعت 7 نوبتم شد. خانم دكتر بسيار خوش برخورد و خوش اخلاق بودن. جواب آزمايش خونم رو بررسي كرد و گفت همه چيز خوبه. برام پرونده هم تشكيل داد و يه خانم پرستار هم وزن و فشارم رو ندازه گرفت وزنم 61 بود (البته با لباس چون بنظر خودم 60 بودم) فشارمم 11 روي 7 بود. واسه سرفه هام و سردردم و افت فشارمم پرسيدم. تاريخ زايمان طبيعي رو برام زد 5 شهريور. يعني دقيقا روز تولد خودملبخند البته چون من بايد سزارين بشم زايمان ميفته توي مرداد ماهناراحت دوست داشتم مثل خودم شهريوري بشه اما چه كنيم ديگه اشكال نداره فرقي هم نميكنه. هر ماهي كه باشه خوبه و خوبيش اينه كه نيمه اولي ميشه درست مثل داداش گلش رادين عسلي ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)