برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برسام مهربان من

اولین سرماخوردگی برسام

1393/6/27 21:32
نویسنده : مهرناز
255 بازدید
اشتراک گذاری

برسام کوچولوی من ۳۴ روزه بود که واسه اولین بار بیمار شد :( و مامان و باباش رو خیلی ناراحت و نگران کرد. جمعه هفته گذشته من و رادین و برسام خونه مامان جون مهین بودیم چون بابا رضا سرکار بود ما رفته بودیم اونجا. خاله مریم و بچه های گلش هم چند روزی بود که از تهران اومده بودن. رادین مامان قبل از برسام سرما خورد و بهش دارو دادن رو شروع کردم و بعدش هم خودم و برسام مریض شدیم. خلاصه هر سه تامون تموم این هفته رو مریض بودیم و دارو مصرف میکردیم. برسام شربت سرماخوردگی میخورد و رادین هم غیر از داروی سرماخوردگی شربت سفکسیم هم بخاطر عفونت انگشت شستش مصرف میکنه. این روزا بخاطر بیماری بچه هام خیلی حالم گرفته است. امیدوارم زودتر گلهای زندگیم حالشون خوب بشه تا دوباره زندگی به روم لبخند بزنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام خواننده خاموش
1 مهر 93 10:44
الهی ایشالله زود زود همگی خوب بشین باز پاییز و آلودگی و هزارتا مریضی اومد ولی باز هم خدا رو شکر مواظب خودت و گلات باش
لیلا
2 مهر 93 19:00
عزیز دلم ماشالله هزار ماشالله ... مبارک باشههههه تپلی و ناااااز . انشالله کانون چهارنفریتون همیشه گرم و سلامت خیلی بده فرشته ها مریض بشن ...انشاللله به زودی خوب بشن سلام ممنونم لیلا جون
مامان ارمیا و ایلمان
7 مهر 93 13:55
سلام مهرناز جان. واااااااااااااااااااااااااای چقدر ماهه. الهی قربونش. ماشالله. هزار الله اکبر. هر شب اسفند دود کن. البته رادین هم خیلی نازه. دوسش دارم. هر جفتشون رو می بوسم. سلام عزیزم. مرسی گلم لطف داری