برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

برسام مهربان من

ویزیت دکتر

1392/12/12 12:25
نویسنده : مهرناز
197 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز یعنی روز شنبه 10 اسفند نوبت ویزیت ماهیانه داشتم. از رئیس جدیدم (چون الان دو هفته است که از اداره قبلی خدارو صدهزار مرتبه شکر منتقل شدم به یه اداره دیگه) شب قبلش تلفنی چند ساعت پاس ساعتی گرفتم. صبح ساعت 8 و نیم با همسری رفتم مطب اما خانم دکتر تا ساعت یه ربع به 10 نیومد. ولی توی این فاصله زمانی ماما فشار و وزنم رو اندازه گرفت و صدای قلب نی نی رو هم چک کرد. وقتی هم که خانم دکتر اومد ویزیتم کرد و برای سونوی تعیین جنسیت برام 26 اسفند رو تعیین کرد. خدایا تا اونموقع دل توی دلم نیست که بفهمم نی نی دختره یا پسر؟البته تفاوتی هم نداره فقط صحیح و سالم باشه. خانم دکتر سونی ان تی و جواب آزمایشات غربالگریم رو هم چک کرد و گفت خدارو شکر همه چیزش خوبه و مشکلی نداره. بعد از مطب هم رفتم خونه و یکساعتی پیش رادین عسلی موندم و بعدم رفتم سرکار.

پسندها (1)

نظرات (0)