برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

برسام مهربان من

دل توی دلم نیست

1392/12/21 9:37
نویسنده : مهرناز
233 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولو خیلی خیلی منتظر روزی هستم که باید برم سونوگرافی برای تعیین جنسیت تو. یعنی واقعا دل توی دلم نیست که بدونم تو دخمل طلایی یا پسمل نانازی. البته فرقی هم نداره که کدوم یکی باشی اما دوست دارم رادین مامان آجی گیرش میاد یا داداشی. انشالله اخر اسفند بهمراه بابا رضا میرم سونو گرافی. بابا رضا باید امروز صبح میرفت سرکار و تا دو هفته دیگه هم نمی امد و بهمین خاطر من تصمیم گرفته بودم که نرم سونو تا بابا رضا برگرده. هرچند واسه فهمیدن جنسیت تو خیلی عجله دارم اما چون دوست داشتم بابایی هم کنارم باشه تا این خبر خوب رو همونجا بهش بدم این تصمیم رو گرفتم. اما خوشبختانه دیروز سرپرست بابایی باهاش تماس گرفت و گفت که چاه Rig Down سوالتعجبشده و این دو هفته رو نیازی نیست بیای سرکارتشویقمنم کلی ذوق کردم و خوشحال شدم و میتونیم هفته آینده با هم بریم سونو گرافیلبخند

پسندها (2)

نظرات (0)