برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

برسام مهربان من

حالم بدددددددددددده

1392/10/18 11:38
نویسنده : مهرناز
243 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه كوچولو هنوز نيومده حسابي حال ماماني رو خراب كردي هاناراحت الان 4 روزه كه حالم بده و هي بدتر هم ميشم. 4 روزه كه سرفه امانم رو بريده و سردرد هم چاشني اون شده. ديروز هم مراسم پاگشاي عمه سارا بود و چون حالم خيلي بد بود به نسخه پزشك دوتا قرص آزيترومايسين و دو تا هم قرص استامينوفن خوردم تا تونستم يه كم سرپا بشم و كاراي مهماني رو انجام بدم. امروز صبح هم با سردرد شديدي از خواب بيدار شدم و مجبور شدم دوباره قرص استامينوفن بخورم. ساعت 9 و نيم هم نوبت سونوگرافي داشتم با بابا رضا رفتيم دنبال مامان جون مهين و رفتيم بيمارستان ابوذر اما دكتر نيومده بود. عصري هم ساعت 4 و نيم نوبت دكتر زنان دارم ميخوام واسه اولين ويزيت برم. انشالله كه همه چيز خوبه و حال تو هم خوب باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میم مثل مادر
18 دی 92 11:47
مبارکت باشه من هم منتظرم و کودکم را در خرداد در آغوش میگیرم. من هم یه گل پسر دارم و این دومیشه. امیدوارم حالت بهتر بشه. ممنون دوست خوبم. ميتونم بپرسم گل پسرت چد سالشه؟