برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

برسام مهربان من

برسام شیرین ما

1393/9/1 2:38
نویسنده : مهرناز
239 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز که میگذره برسام شیرینتر و خوردنی تر از قبل میشه. خیلی به داداش رادینش علاقه داره و به محض اینکه چشمش به رادین میفته محو تماشای رادین میشه و وقتی رادین بازی میکنه برسام میخنده و ذوق میکنه. اگه در حال نق زدنم باشه با دیدن رادین آروم میشه. صبحها که بیدار میشه تا چشمای قشنگش رو باز میکنه برامون میخنده. پسرم خیلی قشنگ میخنده. وقتی میخنده دلم میخواد بخورمش. وقتی توی آشپزخونه مشغول کارم بابارضا برسامو میاره پیشم و برسام با دیدن من میخنده و من لبای خوشمزه اش رو غرق بوسه میکنم و انرژی مضاعف میرم واسه ادامه دادن به کارم. عشقش اینه که توی بغل باشه و در حال راه بردن. اگه بشینیم اعتراض خودشو با نق زدن اعلام میکنه نیشخند رادین عسلی هم خیلی داداشیش رو دوست داره و همش در حال خوردن و بوسیدنشه و تا صدای گریه اش رو میشنوه میدوه میاد و میگه مامان برسام چشه چرا گریه میکنه. خیلی خوشحالم که رادین انقدر داداشش رو دوست داره و هواشو داره. وقتی میریم بیرون میگه مامانی برسامو آوردی و وقتی میگم آره خیالش راحت میشه پسرک مهربونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام خواننده خاموش
2 آذر 93 9:09
ماشاالله به اين گل پسر خوشگلت حتما براش اسپند دود کن و اين آيه شريفه رو براش هميشه بخون مامان مهرناز موقع شيردادن براي من هم دعا کن خدا به من هم يه بچه ناز و خوشگل بده ممنون عزیزم چشم حتما برات دعا میکنم
مامان ارمیا و ایلمان
5 آذر 93 10:25
هزاران الله اکبر. ماهه. خیلی اسفند دود کن. قربونشون برم من. ممنون دوست عزیزم