برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

برسام مهربان من

دومین مروارید زیبای برسام

1394/2/6 13:34
نویسنده : مهرناز
270 بازدید
اشتراک گذاری

دومین مروارید زیبای برسام کوچولو تنها در فاصله کمی بعد از جوونه زدن اولین مروارید خودنمایی کرد و ما رو بیش از پیش خوشحال و هیجان زده کرد. برسام کوچولو این روزها خیلی شیطون شده و سعی داره به کمک چهار دست و پا رفتن خودشو به همه چیز برسونه. این تلاشش واسه چهار دست و پا رفتن از هفت ماه و نیمگی شروع شد و توی هشت ماهگی هم تونست از پهلو غلت بخوره و به روی شکم بخوابه و الان انقدر توی این کار ماهر شده که تا میزارمش روی تخت یا زمین میغلته و سعی داره بشینه. حالا که دوتا از دندوناش در اومده بی تابیهاش کمتره و این مدت اذیت نبود تا ببینیم مرواریدهای بعدی قراره کی ظاهر بشن. خدا کنه دندونهای دیگه پسرکم براحتی در بیان و زیاد اذیت نشهغمگین

برسام چند روزی هست که بهتر توی روروئک میشینه و مدت زمان بیشتری اونو تحمل میکنه و این میتونه به من کمک کنه تا چند دقیقه ای به کارهام برسم و گاهی هم که دستم بنده و کاری دارم برسام رو میزارم توی استخرتوپ داداش رادین که پره از اسباب بازی.

داداش رادین خیلی خوشگل با برسام بازی میکنه و خیلی هم دوسش داره و با عشق خاصی اسمشو صدا میزنه و با آهنگ قشنگ و ظریفی میگه برسامیییییییییآراممحبت هیچکس نمیتونه به این قشنگی برسام رو صدا بزنه. گاهی هم برسام رو با لفظ عزیزم صدا میزنه و میبوسش و من و بابایی غرق در لذت میشیم از دیدن این دوتا گل زیبا. رادین خیلی خوشگل با برسام بازی میکنه و تا میبینه برسام نشسته روی تخت با دست میزنه میندازش و برسام هم خوشش میاد و من و رادین کلی میخندیم. از دیدن بازی و خنده پسرهای خوشگلم خیلی لذت میبرم و خدا رو شکر میکنم بخاطر دادن این دوتا هدیه زیبا. امروز رادین و برسام نوبت آتلیه دارن و میخوان برن عکسهای خوشگل بگیرن. به زودی عکسهای خوشگلشون رو میزارمبغل

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی رادین
27 اردیبهشت 94 23:53
مروارید جدید مبارک برسام شیطون با اون چشمای قشنگت که آدمو مجذوب خودش میکنه.هزار ماشالا