برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

برسام مهربان من

اولین کلمه

1394/1/22 8:16
نویسنده : مهرناز
322 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه شب یعنی 19 فروردین مشغول پوشک کردن برسام بودم که یهو برسام گفت ماماخندونک انقدر ذوق کردم که حد نداشت. سریع رفتم به مامان اینا خبر دادم و خاله مهسا هم گفت منم یکی دو روز پیش شنیدم که گفت ماماآرام البته چند روز قبلش هم توی خونه خودمون بودیم و من توی آشپزخونه بودم و برسام پیش بابا رضا بود که یهو بابا رضا گفت مهرناز برسام انگار گفت باباخندونک تو هم متوجه شدی؟! گفتم نه من که حواسم نبود ولی شایدم گفته باشه. خدایا شکرت این یکی پسرکمم داره بزرگ میشه و بالاخره زمان حرف زدن و شنیدن صدای قشنگش داره میرسه. بابا رضا همیشه میگه خیلی دوست دارم زودتر صدای برسامو بشنوم و ببینم صداش چطوریه همونطور که خیلی عجله و ذوق و شوق داشتیم که صدای رادین عسلک رو بشنویم و چقققققققققدر هم شنیدن صدای رادین و ادای هر کلمه و جمله از زبون شیرینش برامون لذت بخش بود و هست. برسام کوچولوی ناز مطمئنم صدات هم مثل خودت ناز و قشنگه عزیزم. عشق مامانی زودتر حرف بزن که بی تاب شنیدن صدای قشنگتیمبوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارمیا و ایلمان
22 فروردین 94 10:40
ای جانم. قربونش برم من. مبارکه. ایشالله انقدر حرف بزنه که مغزت سالاد بشه دوستم. ممنون عزیزم