برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برسام مهربان من

برسام و دندونهای جدید و کلمات جدیدتر

1394/11/14 8:16
نویسنده : مهرناز
255 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اون تعداد از دندونهای برسامی که لثه هاشو تیز کرده بود و اذیتش میکردن سر از لثه درآوردن و خودشون رو نشون دادن. الان دهن کوچولو و خوشگل پسرکم پر از مرواریدهای سفید خوشگل شده. دندونهای بالا و پایین هر دوطرف، بیشترشون دراومدن و خداروشکر مرحله سخت دندون درآوردن داره کم کم برای پسرکم تمام میشه. خداروشکر برسام در مقابل درد بی حد و حصر دندون درآوردن مقاومت خوبی داشت و زیاد بی تابی نمیکرد. فقط بی اشتهایی های گاه و بیگاهش قطعا دلیل دندون درآوردنش بوده. وگرنه گریه و زاری و بیتابی مثل خیلی از بچه های دیگه خوشبختانه نداشت. همیشه این مرحله از زندگی بچه هام خیلی خیلی برام سخت بود و غصه میخوردم چون میدونستم مرحله سخت و دردآوریه. خداروشکر که داره تمام میشه. 

برسام الان تقریبا دوهفته ای هست که دایره لغاتش بیشتر شده و کلمات بیشتری رو میگه و البته هرکلمه ای که از دهن داداشش میشنوه سریعا تکرار میکنه. مثل اون فحشی که رادین تقریبا یک ماه پیش تو خونه مامان جون گفت و برسام که فقط دو کلمه مامان و بابا رو بلد بود اون کلمه رو سریعا و به وضوح تکرار کرد و هممون رو غرق خنده کردخنده تقریبا سه هفته پیش بود که توی خونه مامان جون وقتی که براش جوجه کباب آوردم و بهش گفتم بیا جوجه بخور خیلی قشنگ گفت جوجججججخندونک کلمات دیگه ای که این مدت تونسته بگه جیش، شوت و رادینه که به رادین میگه دیدینآرام البته رادین رو یک ماهی هست که بلده بگه. چند شب پیش داشت با رادین بازی میکرد و رادین رفت پشت تلویزیون. برسام هم رفته بود بلند صداش میکرد و هی میگفت دیدین، دیدینمحبت منظورش این بود که بیا بیرون. پسرای خوشگلم این روزها خیلیییییییی خوشگل با هم بازی میکنن و من و بابایی غرق لذت میشیم از دیدن بازی و خوشحالیشون. وقتی این صحنه های خوشگلو میبینم خیلی خوشحال میشم که رادین یه داداش داره و مجبور نیست خودش به تنهایی بازی کنه. هر چقدرم داداشش بزرگتر بشه بازیهای بیشتری میتونن با هم کنن. 

برسام خوشگل من الان یک ماهی هم هست که رقصیدن رو یاد گرفتهخندونکاز کی و چطور رو نمیدونم چون کسی رو ندیده دور و برش که برقصه. زیبا فقط میدونم خیلی خوشگلللللل و ناز دستاشو میبره بالای سرش و میرقصه. تا صدای اهنگ و ترانه میشنوه شروع میکنه به رقصیدن. رادین هم همینطور بود و بطور خدادادی رقصیدن رو یاد گرفت و شروع کرد به رقصیدنخندونکمحبت احتمالا این یه خصلت ذاتی توی بچه هاست که رقصیدن رو دوست دارن و خیلی سریع یادش میگیرن. یادمه رادین هم ساعتها با رقصیدنش هممون رو سرگرم میکرد و غرق لذت و شادی.

قبلا هم گفته بودم که برسام علاقه زیادی به برنامه عموهای فیتیله ای داره. جدیدا هم یه برنامه دیگه از فیتیله ایها هست که یکیشون نقش پسری به اسم مراد رو بازی میکنه. برسام و رادین عاشق این برنامن. برسام که میره جعبه سی دی های رادینو میاره و خودش میگرده توش و سی دی مراد رو درمیاره و میره طرف دستگاه DVD و اشاره میکنه که بیا برام بزارش. بعدم خودش و داداشی محو تماشا میشن. روزی دو سه بار نگاهش میکنن و اصلا هم خسته نمیشن از تکراری بودنشآرام یه جای فیلم مراد هر سوالی که باباش ازش میپرسه در جوابش میگه نه!!! و از اونجاییکه که کلمه مورد علاقه برسام "نه" هست به محض اینکه این قسمتش میرسه و حتی چند ثانیه قبل از اینکه مراد بگه نه، برسام شروع میکنه به "نه" گفتنخنده و گاهی که ما توی هال نیسیتیم میاد بهمون میگه نه و اشاره میکنه به طرف هال،یعنی اینکه بیاید ببینید که مراد داره میگه نهخندونک فدای این شیرین زبونیا و کارای بامزه خودش و داداشش.  

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مهدیه
24 بهمن 94 17:17
ماشاالله ماشاالله فاالله خیرحافظا و هو ارحم الراحمین خیلی خوشگله ماشاالله بخدا من دوست ندارم پسرنازتوتو چشم کنم بخاطرهمین انقدر ماشاالله و دعا نوشتم خدا نگهش داره براتون ممنون عزیزم.
Zahra
26 بهمن 94 20:58
سلام عزیزم یه سوال داشتم شما برای سونوی غربالگری هفته سیزده جنسیتو بهتون میگفتن و اگه میگفتن درست در میومد ؟ممنون میشم چون بعضیا میگن تو این هفته جنسیت معلومه .تجربه ی شما چی میگه نه عزیزم توی سونوی غربالگری جنسیت مشخص نیست. معمولا جنسیت توی هفته شانزدهم ببعد مشخص میشه. من که برای دوتا پسرم اینطور بود.