برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

برسام مهربان من

من فقط مادرشوهر میشوم D:

1393/2/16 14:23
نویسنده : مهرناز
223 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصری با بابا رضا رفتیم سونو گرافی دکتر پور ترکان تا ببینیم بالاخره این وروجک ما حیا رو میذاره کنار تا ما بفهمیم باید لباس دخترونه براش بخریم یا پسرونه. خوشبختانه مطب خیلی شلوغ نبود و زود نوبتم شد. فقط سه نفر جلوم بودن. با کلی ذوق و شوق از فهمیدن جنسیت نی نی روی تخت دراز کشیدم. دکتر ازم پرسید بچه چندمته؟ گفتم دوم. گفت اولی چی بود؟ گفتم پسر گفت احتمالا فقط مادر شوهر میشیآرام. وقتی دقیقتر نگاه کرد گفت ایناها اینم گندولهای پسرتخندونک اجزای صورتشم بهم نشون داد. داشت لباشو تکون میداد. واااااااااای که چقدر خوشگل و ناز اینکارو میکرد. وقتی به بابا رضا گفتم دلش آب شد برای نی نی. بقیه چیزهای مربوط به نی نی هم خیلی خوب بود و وزنشم 778 گرم بود. کلی خوشحال شدم وقتی که وزنش رو فهمیدم. سن بارداریم هم 24 هفته بود که البته سونو 25 هفته و یک روز نشون میداد. دکتر گفت بچت 24 هفته است اما با توجه به وزن و اندازش معادل 25 هفته است که خیلی هم خوبه. خدایا شکرت که نی نی سالمه و رادینم یه داداشی خوب و سالم گیرش میاد

پسندها (3)

نظرات (3)

ati
16 اردیبهشت 93 16:36
سلام مبارک باشه حالا باید یه اسم خوشگل انتخاب کنی بسلامتی سلام آتی جون. آره دنبال اسم هستیم اما هنوز اسمی به دلمون ننشسته
سحر
18 اردیبهشت 93 5:23
مبارکه مهرناز جون از کجا مطمئنی فقط مادر شوهر میشی؟! شاید نی نی سوم انشاء الله دختر شد و مادرزن هم شدی وااااااااااااای نه دیگه سحر جون. دو تا کافیه البته بابایی هم میگه بعدا یه دونه دخملم میاریم
الهام خواننده خاموش
18 اردیبهشت 93 11:06
مبارکه انشالله به سلامتي تو بغلت بگيريش خوب پس ميتوني ظاهر وبلاگت را پسرونه کني براي ني ني کوچولوي نازت ممنون الهام جون. آره عزیزم باید قالب وبلاگم رو عوض کنم. به زودی اینکار رو انجام میدم.