برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

برسام مهربان من

نی نی باحیا و شیطون من

1393/1/19 13:19
نویسنده : مهرناز
245 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه 16 فروردین من و بابا رضا عصری مجددا رفتیم سونوگرافی که با قطعیت بهمون بگه نی نی چیه. خود دکتر قنواتی سری قبل که نتونست جنسیت رو قطعی بگه گفت 16 فروردین دوباره بیا. نوبتم رو گرفتم و بعد با بابایی رفتیم پاساژ کربلایی برای خریدن گوشی موبایل. چند روز پیش من برای بابا رضا یه گوشی هوآوی مدل G610 خریدم به عنوان هدیه سالگرد ازدواجمون و  بهش تقدیم کردم. البته 11 فروردین بهش دادم در حالیکه سالگرد ازدواجمون 20 فروردینه اما بابایی سرکار بود و منم میخواستم سورپرایزش کنماز خود راضی به دایی امین مسئولیت خریدن گوشی رو دادم و دایی امین هم زحمت کشید و رفت برای بابایی گوشی خرید و وقتی بابایی اومد بهش دادم چون تحمل نداشتم تا بیستم صبر کنمنیشخند شنبه هم که رفتیم واسه سونو بابایی منو برد پاساژ موبایلی ها و واسم یه گوشی همون مدلی رنگ سفیدش رو خرید برای هدیه سالگرد ازدواجمون. بعدش هم دوباره برگشتیم مطب و رفتم خوابیدم روی تخت و دکتر تا گوشی رو گذاشت گفت هنوزم پاهاش بسته است اما بازم میگم احتمال خیلی زیاد پسره. وقتی رفتم بیرون به بابایی گفتم همون قبلیه و بابایی هم لبخندی زد و بعدشم رفتیم واسه دل مامانی شیرینی رشته ای و شیرینی بهشتی خریدیم و بعدم چون هوس سمبوسه کرده بودم رفتیم زیتون و بابایی دوتا سمبوسه پیتزایی خیلی خوشمزه بهمراه نوشابه خرید و زدیم توی رگ. خیلی خوشحال بودم که گوشی خریدم و الان هردوتامون گوشی نو و جدید داریم و از شر گوشیای قدیمیمون خلاص شدیم. دست بابا رضای گل درد نکنه.

پسندها (2)

نظرات (2)

الهام خواننده خاموش
23 فروردین 93 19:33
ان شالله که هر چي که هست سالم و صالح باشه و براي پدر و مادرش کلي خير و برکت بياره و مثل داداشش خوشگللللللل ماشالله ممنون الهام جان
سحر
9 اردیبهشت 93 5:10
مبارکه مهرناز جون. چه روزهای پر هیجانی داری ، هم هیجان پسر کوچولویی که داره روز به روز شیرین تر میشه ، هم هیجان یه دنیا شیرینی دیگه که تو راهه انشاء الله همیشه خوش باشید راستی گوشی منم هوآوی همین مدله. سفیدم هست. مواظب باش با مال من عوض نشه مبارکه خیلی گوشی خوبیه. مخصوصا دوربینش که عکس و فیلم گرفتن باهاش از بچه خیلی حال میده. صفحه اش هم بزرگه و کیفیت صداش عالی. گوشی من که بیشتر وقتها دست ریحانه ست ، هی فیلم های خودشو میبینه و حال می کنه راستی اسم نی نی قراره چی باشه؟ به به سلام سحر جون. مرسی عزیزم که بهمون سر زدی. آره واقعا اینروزا من و همسری خیلی هیجان داریم و منتظر نی نی جدید هستیم. آره واقعاگوشیه خوبیه و مال منم همش دست رادینه و براش فیلم وعکسای خودشو میذارم و کلی حال میکنه و میخنده. اسم نی نی رو هم هنوز انتخاب نکردم. چون هنوز از جنسیتش مطمئن نیستم. انشالا وقتی جنسیتش صددر صد مشخص شد اسمشوانتخاب میکنیم.