برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

برسام مهربان من

برسام دو ماهه

1393/7/19 14:08
نویسنده : مهرناز
225 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برسام عزیز من دو ماهه شد. صبح بهمراه مامان جون مهین برسام رو بردیم مرکز بهداشت. البته قبل از زدن واکسن بردیمش دکتر معاینه اش کرد تا مطمین بشیم سرما نخورده باشه. چون مقداری آبریزش بینی داشت و اگه سرما خورده بود نمیشد واکسن بزنه. دکتر معاینه اش کرد و گفت مشکلی نداره. عطسه هاش و آبریزشش بخاطر باد کولره. یه دونه از بخیه های ختنه اش هم هنوز از پوستش جدا نشده بود که خانم دکتر با تیغ براش جداش کرد. بعد هم بردیمش مرکز بهداشت و وزن و قدش رو اندازه گرفت. خدارو شکر همه چیزش خوب بود. موقع زدن واکسن برسام رو دادم به مامانم و خودم رفتم بیرون. برسام عزیزم خیلی گریه کرد. خیلی ناراحت شدم واسه جیگرممممممگریه. بعد از برگشتن به خونه مامان براش کمپرس سرد گذاشت و الان هم عزیرکم توی بغلم خوابیده. اونجا هرکس میدیدش میگفت چقدر خوشگله. ماشالله به پسرکم. 

اینم عکس دوماهگی برسام عسلی. این عکس رو دیشب خونه دایی میثم ازش گرفتم. دیشب تولد دایی امین بود و چون دوستاش دعوت بودن ما رفتیم خونه دایی میثم و برسام رو اونجا حموم دادیم. چون کلاهشو یادم رفته بود ببرم روسری فاطمه رو سرش کردیملبخند

برسام دو ماهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)