برسامبرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

برسام مهربان من

تولد عسلکم

1395/5/19 7:54
نویسنده : مهرناز
502 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک

نفس مامان، برسام عسلی مامان، امروز روزیه که خداوند مهربون تو رو به من هدیه داد و چه زیبا روزیست برای من و برای همه ما. چقدر خوبه که تو مال منی و چقدر حس شیرینیه لمس بودنت. دوسال از بهترین سالهای عمرم رو با تو بهترینم سپری کردم و خدارو هر روز شکر کردم بخاطر تو گل زیبا که به من داده. چقدرررررررر رسیدن روز تولدت رو دوست دارم. چون بهم یادآوری میکنه که خداوند گل زیبایی رو در این روز بهم تقدیم کرد و من چقدر لذت میبرم از داشتنش. نه تنها من بلکه هر کس که توی نازنین رو میبینه عاشقت میشه و هرجا که بری شمع محفلی پسر زیباروی من. تولدت مبارک نفسهای پی در پی من

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)